:)

Hej alla söta :)

satt precis och funderade en del på sommaren.. jag har verkligen inga speciella planer! förra sommaren var jag hemma typ två veckor för jag var i Alecante, Portugal och Madrid och så den här sommaren inga resor planerada eller nått! det är ganska skönt har mkt att fixa här hemma ( vi renoverar lägenheten) men ändå! kanske blir nån sista minuten och sen i väg till olika kompisars land! själv har jag land vid vaxholm tycker de e jätte mysigt där :)

Vad har ni planerat för sommaren? kanske kan få några ideer ;D men de sköna med sommaren är ju iof att man inte behöver göra nått bara njuta av solen och grilla :)

e det nått speciellt ni skulle vilja veta om oss som vi ska skriva på bloggen så säg till! :)

om en liten stund ska jag se Just Married med Ashton Kutcher och Brittany Murphy :) jag har sätt den hur många gånger som hellst :) jag älskar filmer med Ashton Kutcher!
villken är eran favvo skådis ?? :)

//  Carro :)

Kommentarer
Postat av: pubes

dra i väg till Gotland över en långweekend, där är det ju hur mysigt som helst! Eller bo på hotell? Ta in på en svit? Mycket billigare än en utlandsresa iaf! :)

2010-06-09 @ 03:41:28
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0