Tidningar!



Nu när jag kom hem låg ELLE och väntade innanför dörren, och på vägen hem köpte jag DV mode, chic och glaze, hah ajag älskar tidningar, spelar ingen roll om de bara innehåller skit eller om de är intressanta det är alltid lika härligt att bläddra i en tidning :P

Nu ska ni få veta en sak som antagligen ingen av er någonsin skulle gissat! Jag älskar tidningen Historia haha japp ni såg rätt! Jag tycker att historia är så himla intressant så jag sitter gärna och läser om det även fast jag inte måste! :)
Det kunde ni inte tro va?! ;)

Nu ska jag bläddra lite mina älskade tidningar och försöka ta en bild på mina kläder, kanske även lägger upp någon bild på mina tatueringar! :D

Kram /Sara

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar ås jättemycket för rösten :D GULD värd :D kram

2010-06-09 @ 12:47:02
URL: http://myzaans.se
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-06-09 @ 13:33:22
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0