Söndag..

God morgon! jag känner att min hals mår inte alls bra av allt badande och så :(

men idag är det upp tidigt för kl 12.00 ska jag vara ute på Adelsö och kolla på en fotbollsmatch mellan Adelsö-Munsö..

men det roliga med matchen är att det kommer ca 30 st engelskmän som åker runt och kollar på fotbolls från dom lägre serierna! så de kommer bli massa skoj där ute med öl tält osv! Det kan man ju inte missa en solig söndag ;D




så min dag börjar helt enkelt att åka och heja på adelsö :D vad ska ni göra eran söndag? :D

// Carro

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

usch vad tråkigt med halsen!



Jag ska se sex and the city 2 idag :)



sv: åh tack :) !

2010-06-06 @ 09:21:56
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0