heey

igår med mina dagis barn va hur mysigt som helst! föräldrarna bjöd på en jätte god buffé och champagne! ;D
de börjar verkligen kännas riktigt sorligt att dom ska sluta och börja skolan!

idag blir de lugnt nu på förmiddagen har blivit ännu sjukare jag och Sara måste smittat varandra i onsdags!

men sen i eftermiddag tar min kära svägerska (min killes brors flickvän:P) Elin studenten!!! :D jag skulle ha åkt med på flaket men de går inte när jag känner mig så här sjuk :( lägger upp bilder därifrån senare idag!

nu ska jag gå och kolla om jag har nått gott i kylskåpet!


// Carro

Kommentarer
Postat av: natalia

Vad roligt med studentfirande, det börjar dra igång nu :)

2010-06-04 @ 12:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0