Ny härlig dag!



Så nu har man vaknat upp till en ny härlig dag!
Idag ska jag färga Fias hår, ska bli riktigt kul! Vi ska mötas vid karlaplan om ett tag och köpa färg och så :)

Hade ni en rolig lördagkväll förresten? hoppas det :)
jag sitter i solen på min balkong och bara njuter just nu, det är så himla härligt ute det blåser inte ens så just nu känns det nästan som att jag sitter i frankrike eller något! Jag har faktiskt fått riktigt mycket färg vilket är väldigt ovanligt för mig i och med att jag är ett fräknebarn :P Fast riktigt mycket färg på mig är ungefär som många ser ut på vintern haha ;)
Jag älskar att jag får mer fräknar det är så fräscht och charmig! :D
Försökte ta någon bild här på balkongen men jag såg ut som jag vet inte vad så ni får klara er utan, det såg inte ens ut som mig så då tyckte jag att det förlorade poängen :P

Senare idag kommer Daisys nya familj för att hämta henne, det är både jätte sorgligt och underbart, sorgligt eftersom hon ska lämna mig och jag kommer sakna henne som en galning, men underbart eftersom hon får en ny egen familj och ett hem på landet där och kan springa och vara lycklig!

Nu ska jag fortsätta njuta av solen och hämta lite yogurt:)

här har ni Fia! :)


/
Sara

Kommentarer
Postat av: emelie

kul att du gillade dem, eftersom jag har gjort dem själv :D är allt bra med dig?

2010-06-06 @ 12:32:04
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

tackar :D

ser ut som du hade det härligt :D

2010-06-06 @ 12:41:46
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0