Panic room och nagelmålning:)



Jag och Daisy tittar på "Panic room" och jag målar naglarna samtidigt (på mig inte henne haha ;))
Filmen är riktigt bra faktiskt, har inte sett den förut.. Mina naglar blir somrigt bubbelgumrosa,
appropå naglar så är jag utbildad nagelterapeut så om ni har några nagelrelaterade frågor är det bara att ställa dom:)
Daisy ligger och snarkar bredvid mig, hon snarkar lika högt som en vuxen man haha fast det är charmigare på henne:P
Ni som tittar in här på bloggen kan väl ge förslag på vad ni vill läsa eller se?! så jag och carro skriver om sånt ni tycker om att läsa:) vore toppen för både er och oss!

Nu börjar filmen igen, hörs imorgon eller senare i natt!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

men gud va kul att du gillar bloggen! :D



Hoppas du mår bra och har lika mkt sol som jag! :D



KRAM

2010-06-06 @ 08:11:01
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0