Champagneflickan


Juste alla borde läsa "Champagneflickan - en svensk strippa berättar" av Caroline L Jensen.

Den är grymt bra och det är så jävla uppfriskande att få en riktig skildring av den "världen" (haha som om det vore en helt annan värld:P)! Annars är allt man får se/höra/läsa så himla vinklat och ofta har de som berättar inte en aning om vad de pratar om! :P
Det här är i alla fall en sann historia, så då kan man vara säker på att författaren vet vad hon pratar om:)


Och nej jag har aldrig jobbat eller varit del av den "världen" jag tycker bara inte om när jantelag-svensson eller moraltyper ska försöka få allt att se ut på ett visst sätt, för att det passar in i deras lilla mall, när de egentligen inte vet vad de snackar om!! Det finns både bra och dåliga sidor av allt!



/Sara

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack, det var mycket trevligt :) Åh den ska nog jag ta och läsa!

2010-06-05 @ 16:22:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejhej! :)

Du får jätte gärna kika in i min blogg om du har en minut över coh se om den är något för dig eller inte, kram! :)



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-06-05 @ 17:56:01
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0