:)



Har varit iväg en sväng på morgonen men nu är jag hemma igen med lolebubb och cola ;D
Ser fram emot en mysdag (som om jag någonsin har någon annan typ av dagar;P) med en bra bok, någon film kanske, och sen studentfirande! Ska bli så kul att fira Lovisa, kan inte fatta att hon redan tar studenten!!!

Vi måste hålla tummarna för Carro idag hurrni, så dagisbarnen tycker om hennes mat, eller det kanske är personalen som är mest kräsna haha

Funderar på att se "En vampyrs bekännelser", finns det någon bättre vampyr film?! Om ni vet någon och vill dela med er av vilken så jublar jag högt!!! :D



Jag en sommarnatt i Cannes 2007




/Sara

Kommentarer
Postat av: MATILDA

haha ja han är riktigt mysig att krama ! :D

2010-06-10 @ 10:13:42
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0