Glad!



Det är så roligt att fler och fler tittar in här på bloggen man blir så glad och speciellt eftersom många av er verkar gilla den också! :D TACK för det söta ni!!! Kom gärna med åsikter om vad ni vill ha mer eller mindre av!!
Kan tänka mig att lite fler nya bilder på mig och Carro vore uppskattat :P Det är alltid kul att se vilka det är som sitter på andra sidan och skriver :P

Jag somnade efter att jag skrev förra inlägget imorse (ännu ett ord som känns fel och fult när man skriver det :P)
och vaknade inte förän Carro ringde vid ett halv två :P men det var skönt med en mitt-på-dagen-tupplur!
Och inte nog med det, jag somnade till mulet väder och vaknade upp till skinande sol! :D Ska börja sova en stund varje dag det är mulet ;)

Det börjar bli dags för mig att hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till Lovisa... :)
Har suttit och läst skvaller tidningar varvat med modetidningar, riktigt mysipysit! Läste dock att SJP bara väger 41 kg nu :O stackars, jag förstår att det blir så när man har ögonen på sig hela tiden, det är ju inte bara snälla saker som sägs och skrivs dessutom är hon inte så ung längre vilket aldrig varit ett plus när man är känd.. Känns lite som Madonna all over again..

Men nu är det dusch dags, ska bli skönt!

Kram /Sara

Kommentarer
Postat av: ELIN

svar;hehe :D:D

2010-06-10 @ 17:23:39
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0