Halloj

Blää vad förkyld jag är!! eller pollenallergisk?! gick upp riktigt tidigt idag, runt 08.00 typ :P
Hittills idag har jag och Daisy varit på morgonpromenad i solen, och lekt lite i en rastgård:) Nu har dom nya ägarna skrivit på alla papper så på söndag flyttar hon till sitt nya permanenta hem! :D Jag kommer sakna henne sjukt mycket!
Tänkte att jag ska berätta lite om organisationen hundar utan hem sen om det är någon som är intresserad av att hjälpa de hundar som inte haft sån tur i livet..

Jag har absolut inga planer för dagen, satt och solade på balkongen en stund men det är typ olidligt varmt haha!
Får se vad jag kan tänkas hitta på.. Måste städa, men det känns mer lockande att vara ute i solen..


Daisy







/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0