Myst i solen!

Nu har jag och Daisy varit i hundrastgården och myst i solen:) Det är så roligt att ha hund för man träffar så mycket människor av alla olika sag:D
Jag har tyvärr tappat bort sladden till mobilen så jag kan inte lägga in bilderna nu, men jag ska storstäda lägenheten så då borde den komma fram!
Det är så sjukt jäkla stökigt här hemma så jag förstår inte ens hur jag kan stå ut med att vara här haha, lite kan jag faktiskt skylla på Daisy;) Hon är lite valpklumpig fortfarande och i och med att hon typ är större än mig innebär det att saker välts, dras omkring osv osv men det är det helt och hållet värt för hon är urmysig!
Nej nu ska jag sätta igång med städandet!

Bara för att jag tycker det är så tråkigt med bloggar med lite bilder så slänger jag upp en bild på mig istället, eftersom jag inte kan visa bilderna jag tog idag! :P


(för er som dansar, den här bilden är tagen ur estetisk vinkel alltså är det ett medvetet val att jag inte vrider ut osv osv, så ni behöver inte störa er på det ;))

/Sara

Kommentarer
Postat av: smone

sv: Fast epilator drar ut hårstråna så kan håren sedan växa inåt och orska stora infektiner, det är isåfall det man slipper :D

2010-06-05 @ 13:05:02
URL: http://fattybom.se
Postat av: Bloggarmaja

Tur att jag inte är så insatt, tyckte bilden var häftig :)

2010-06-05 @ 15:53:31
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0