oj :)

både jag och sara har totalt glömt att skriva! :P

jag hade vänner över igår som gick vid 02.30 och vi satt och drack och hade trevligt så jag fick stressa till jobbet idag!
idag skulle jag ju laga mat oxå! och jag gjorde pannkakor! :D allt gick jätte bra när de helt plötsligt började rinna massa vatten på golvet! :O och en jag jobbar me dkommer upp spingandes från källaren och sa att det rinner vatten genom golvet från köket ner i källaren!! :P lite smått pinsamt men de löste sig bra! :D

maten blev jätte bra tillslut :P





nu ska jag plocka efter igår och sen får jag se vad som händer ikväll! kanske sak fira Anna :) (Fias lillasyster)

Men ikväll kl 20.00 är VM invigningen! det kan man ju inte missa eller?! :P

Pöösss // Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0