Packpanik :P



Måste gå typ nu... men jag har ingen aning om vad jag har packat eller inte packat haha men jag ska ju bara vara borta två nätter! 
Hade velat hinna städa lite innan jag sticker, tyvärr jinner jag inte det :/ Hatar att komma hem till en stökig lägenhet! Finns det något värre?! MAn kan inte slappna av liksom, jag vill komma hem till ett städat mysigt hem så jag kan kura upp mig i soffan och bara softa lite utan att vara omgiven av massa saker som bara stör :P

Nu måste jag slänga ner det sista och dra, sorry för att jag och carro varit dåliga bloggare idag! :( Det märks på statistiken också haha :P

Kram! /Sara

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

påh tack så hemskt mycket! Gud vad glad jag blir att du gillar min kollektion o det jag skapat!

2010-06-11 @ 22:01:52
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-06-11 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0