Tomt...



Vad tomt det är utan någon vovve, Ture(min hund) är fortfarande hos mamma och pappa...
Juste, på fredag ska jag till Jojjo (en av "norrlänningarna", ni kommer höra mkt om dom;P) i Uppsala ska bli skit kul, sen på lördag ska vi till västerås på någon grej, Linkan (en annan av norrlänningarna, de är dom två jag hänger mest med av norrlänningarna) bor i västerås så vi ska bo hos henne, ska bli så jävla roligt! Annars är det alltid dom som kommer hit, av den uppenbarliga anledningen att jag bor i stockholm;) haha nej men vi träffades i thailand och de flesta vi träffade där bor i sthlm så det faller sig rätt naturligt att dom åker hit, plus att det är större och allt sånt :)

Köpte världens coolaste nagellack idag!! :D tänkte måla naglarna och mysa i badet men det blev inte mycket av varken bad eller plocka lite hemma haha så typiskt mig det "dyker upp" något annat hela tiden ;P Ikväll var det prata med mamma i telefon... Och för er som inte känner mig, om jag är på prathumör och kommer igång så finns det inget stopp och det går i 180 haha!

vad händer i veckan som kommer då? Jag har inte så mycket planer mer än för helgen och tjejdag/kväll med fia och carro på onsdag:D

Jag och Jojjo


Jag och Linkan



/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0